Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще купувам джанти-съвет от вас

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колегите вече са казали всичко по темата:
    по-ниско ЕТ = по-изнесена джанта, повече стабилност и по-красив вид;
    по-нисък профил гума = повече стабилност, по-твърда возия;
    по-широка гума = повече бензин (независимо какво ти разправят) а като се съчетае с по-тежки гуми + джанти (това зависи от самата джанта ама гумата е почти винаги по-тежка когато е по-голяма нископрофилна, демек вероятността да сложиш нещо по-тежко е значително по-голяма) това ще доведе до още повече бензин...

    аз бих помислил и над още две неща:
    1) карал съм другата ми кола с два комплекта джанти с разлика в ЕТ-то 12; с тези по-изнесените (по-малкото ЕТ) се завиваше значително по-трудно и с по-голяма дъга... сега като знам ГТВ-то как завива със сток, не ми се мисли как ще паркираш в градски условия с по-изнесените джанти;
    2) лично мое мнение е, че ако сложиш на колата по-големи джанти БЕЗ да и свалиш окачването ефекта визуално е силно негативен (колата на мен ми прилича на "голф кънтри") но това вече ти си преценяваш... не ти давам съвет, просто ти давам теми за размисъл, все пак не са малко пари едни такива джанти

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
      вярвай ми аз карам с 18-ки 5х100 с такива болтове вече 3 години и нямам никакви проблеме. Това не е побългаряване, а е опция която предлага производителя.
      Тук подкрепям със две ръце Всичките джанти със които съм бил са били на 100мм , болтовете са си много добри и доста здрави, а и не много скъпи... 3лв/бр е добра цена според мен.
      Но все пак парата ще я дава колегата , така че той си знае най добре.
      Last edited by kpacuo; d.m.y г., 03:41.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
        Тук подкрепям със две ръце Всичките джанти със които съм бил са били на 100мм , болтовете са си много добри и доста здрави, а и не много скъпи... 3лв/бр е добра цена според мен.
        Но все пак парата ще я дава колегата , така че той си знае най добре.
        Аз не правя компромиси с размерите и си купих чисто нови оригинални Платин п50 16-ки с точните размери Благодаря на всички които помагаха в темите за джанти

        Comment


        • #19
          честито
          айде дай снимки де...

          Comment


          • #20
            Ще използвам темата на колегата, за да задам 1-2 въпроса.

            В общи линии, искам да изнеса малко навън задните гуми на колата, защото ми стоят някакси неестетично навътре в калниците.
            Предполагам, че най-лесният вариант е, да си взема фланци, защото искам да си запазя оригиналните 16" джанти, понеже си купих чисто нови гуми и не ми се ще да сменям джанти+гуми.

            Та, какви са ми вариантите?
            Мерси предварително.
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
              Ще използвам темата на колегата, за да задам 1-2 въпроса.

              В общи линии, искам да изнеса малко навън задните гуми на колата, защото ми стоят някакси неестетично навътре в калниците.
              Предполагам, че най-лесният вариант е, да си взема фланци, защото искам да си запазя оригиналните 16" джанти, понеже си купих чисто нови гуми и не ми се ще да сменям джанти+гуми.

              Та, какви са ми вариантите?
              Мерси предварително.
              Ами фланци бате, сам си отговорил. Твойте джанти са с офсет 35 или 42 , тоест хлътнали са навътре, аз съм с офсет 25, но на 17-ки и стои навън. Виж какъв ти е офсета и си вземи подходящи фланци да не прекалиш с изнасянето и да ти престърже в калниците.

              Comment


              • #22
                Добре, а как да разбера, какъв ми е офсет-а и как да си сметна, какви фланци ми трябват?
                Съжалявам за тъпите въпроси, ама тази материя не ми е много ясна.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #23
                  на самата джанта трябва да си пише ЕТ едиколкоси. Фланците или качествени от проверено място, или някой много добър стругар да ти ги прави. Ако са криви всичко заминава.
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • #24
                    и аз да добавя:
                    1) не се препоръчва промяна на ЕТ-то с повече от 10 +/- от оригиналното (което в превод означава, че не е добре фланците да са повече от 1 см дебели), но ти си знаеш... не знам с 1 см дали ще видиш кой знае какъв ефект...
                    2) тия стругарските работи аз бих ги направил само ако съм много зле с парите и за задните колела само... продават се перфектни дистанциращи фланци момо, спарко, омп и разни по-евтини от фирмите, производители на джанти.... ако искаш всичко да ти е 6 аз ти препоръчвам такива - цената не е чак толкова космическа а и са от много олекотен материал та няма да ги усети колата ти

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      и аз да добавя:
                      1) не се препоръчва промяна на ЕТ-то с повече от 10 +/- от оригиналното (което в превод означава, че не е добре фланците да са повече от 1 см дебели), но ти си знаеш... не знам с 1 см дали ще видиш кой знае какъв ефект...
                      2) тия стругарските работи аз бих ги направил само ако съм много зле с парите и за задните колела само... продават се перфектни дистанциращи фланци момо, спарко, омп и разни по-евтини от фирмите, производители на джанти.... ако искаш всичко да ти е 6 аз ти препоръчвам такива - цената не е чак толкова космическа а и са от много олекотен материал та няма да ги усети колата ти
                      Aми и аз смятам да си взема "маркови".
                      В Маргел, откъдето си взех гумите си имат цял каталог по модели, има и за GTV, та там ще поразпитам.
                      И да, става въпрос само за задните гуми - предните са си ОК.
                      Лошото е, че този офсет го пише отвътре на джантите, та не знам как ще го видя.

                      A защо не трябва да са по-дебели от 1см.?

                      Аз иначе гледах ЕТО ТУК. Има от 10 до 25мм.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6
                      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                      Comment


                      • #26
                        Не съм сигурен вече ,но помня ,че четох в алфаоунърс ,че фланци по малки от 12 мм не стават на колата. Беше отдавна и не помня причината поради която не стават
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                          Ами фланци бате, сам си отговорил. Твойте джанти са с офсет 35 или 42 , тоест хлътнали са навътре, аз съм с офсет 25, но на 17-ки и стои навън. Виж какъв ти е офсета и си вземи подходящи фланци да не прекалиш с изнасянето и да ти престърже в калниците.
                          Значи оригиналния офсет на ГТВ 1999 година е ЕТ35,за джанти 16-ки.Например джантите 16-ки тел.шайба с 5 кръга(големите кръгове).
                          Гледах на Ронал джанти,дават като тунинг вариант за ГТВ ЕТ25 пак за 16-ки.Не си взех джанти с ЕТ25 щото ме притесняваше дали ще станат,да не няква грешка,но изглежда няма грешка,това все пак е Ронал джанта,не на агрина ментетата и щом колегата е с ЕТ25 значи наистина няма проблем.Колега качи снимка да видим как изглежда и кажи впечатления кво стана с радиуса на завиване,маневреността,ускорението,топ скоростта и т.н.Джантата не е само гъзария,а важен компонент от колата,затова внимавайте като избирате.
                          Аз много питах и в крайна сметка се спрях на класическото,маркови хубави джанти 6,5J защото няма да слагам по-голяма гума от 205,не искам да слагам по-нисък профил от 50% затова си сложих 16-ки и джантата ми е с ЕТ35 като на фабричните,но пак се усеща разлика.При висока скорост се усеща как вятъра леко бие в изпъкналите части на джантите,вярно охлажда дисковете по-добре,изглежда страшно красиво,но имам чувството,че със старите джанти,дори със зимните гуми 205/55 беше по-бърза.А уж сега съм с високо скоростни летни гуми Champiro GT Radial...

                          Comment


                          • #28
                            имам едни фланци 5мм оригиналдъ и не ги ползвам. Ако искаш твои са.
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                              имам едни фланци 5мм оригиналдъ и не ги ползвам. Ако искаш твои са.
                              5мм изглеждат малко, ама ако не ти е проблем, може да се разберем нещо просто да ги пробвам, да видя какъв ще е ефекта.
                              И или ще си ги запазя, или ще си търся по-големи.
                              Благодаря.
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6
                              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                              Comment


                              • #30
                                Мойте джанти с които купих колата са 7.5J/16 с офсет 25 джантите са OZ. Не опират никъде, колата стъпва добре и изглежда по-добре от оригиналните с оригиналните наистина гумите седят много навътре. Лично мнение

                                Comment

                                Working...
                                X